מאמרים וכתבות

כתבות


הצרכן הישראלי טוען: שירות הלקוחות התדרדר

42.3% מהישראלים לא מרוצים משירות הלקוחות בארץ המאופיין בזמני המתנה ממושכים, מערכות מסורבלות והפניית הצרכן לאינטרנט בעל כורחו. מומחי שירות מסכימים שהלקוח הישראלי בפוסט טראומה: "חברות הסלולר הכניסו את השירות לארץ והן אלה שהרגו אותו. לא לתת שירות זה לירות לעצמך ברגל"

להמשך הכתבה >>

מירב קריסטל

פורסם: 21.07.12  YNET


אני חוזר לסניף רק בזכותה: נותני שירות יוצאי דופן

מחירים נמוכים וקרבה לבית זה הרבה אבל לא מספיק כדי לגרום לנו לחזור לחנות, לרשת או לסניף הבנק. עובדי ynet מספרים על העובדים ונותני השירות האהובים עליהם, שבזכות אדיבותם ומקצועיותם אנחנו חוזרים שוב ושוב

 להמשך הכתבה >>

מירב קריסטל

פורסם: 30.12.11

 

מחקר: ירידה בשביעות הרצון מהשירות הציבורי

לפי מחקר בן 10 שנים, ב-2012 היתה ירידה בשביעות הרצון מהמשטרה ובתיה"ס ועלייה בשביעות הרצון מהרכבת. אזרחי ישראל טוענים שהם מאמינים יותר לעובדי ציבור מאשר לגופים ציבוריים והם הכי מרוצים מצה"ל וחייליו ומדואר ישראל. ממוצע שביעות הרצון הכללי ב-2012 ירד לעומת השנים 2012-2001

 להמשך הכתבה >> 

מירב קריסטל

פורסם: 19.03.13, 11:55


הסלולר: היום שאחרי המהפכה

אחרי המפץ הגדול בתחום הסלולר והמחירים האטרקטיביים שכיכבו בכותרות, נשאלת שאלה נוספת: איזו רמת שירות מציעים עם מחירים כל כך נמוכים. ניסינו לבדוק איך יראה שירות הלקוחות, ביום שאחרי המהפכה בשוק התקשורת.

להמשך הכתבה >>

עופר חדד | חדשות 2 | פורסם 17/05/12 20:33