מאמרים וכתבות

מאמרים

כחלק מהשרותים והפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו אנו משתפים אתכם בידע הנצבר של הצוות שלנו.
כאן תוכלו למצוא מידע שימושי ומאמרים מקצועיים בתחום המשובים והסקרים.
אנו מאמינים שידע זה כח.
המאמרים המובאים פה לפניכם נכתבו במיוחד עבורכם על מנת שהתוצאות שתקבלו עם שימוש נכון במערך משובים וסקרים יוביל אתכם להישגים חדשים.

הלקוח תמיד צודק

כן, הלקוח תמיד צודק. אבל גם אם הוא לא צודק בבקשה של או בתלונה שלו, הרי שהוא תמיד הלקוח שלך בפרט, נכון הדבר, במצבים בהם הוא לא קיבל את התשובה לה הוא ציפה ממך. במקרים אלו אתה צריך לוודא כי הוא עדיין ייצא מרוצה מהשירות, מהאמפתיה, ומהיחס שהוא זכה לקבל ממך כנותן השירות.



הגדלת הזמנה משיחה נכנסת

חברות רבות מוכרות באמצעות קבלת הזמנות טלפוניות. באמצעות ארבע פעולות פשוטות: הקשבה להזמנת הלקוח, חזרה על ההזמנה, בדיקת "מה עוד" והצעה של מבצעים או הנחות – תוכל להבטיח שכל מוכרן שמקבל הזמנה טלפונית של הלקוח, יהפוך מ"מלקט הזמנות" למגדיל מכירות.



הטמעה ארגונית של ערכי ליבת השירות ללקוח

כיצד מטמיעים את ערכי הליבה של שירות לקוחות בקרב ארגון? כיצד צריך לשווק נכון את האמנה בקרב העובדים? כמה זמן אורך שיווק זה של ערכי הליבה בשירות לקוחות? כיצד מוודאים כי ערכי הליבה שנכתבו על ידי הנהלת הארגון יהיו תקפים ואמיתיים גם בשטח, אצל מנהלי החברה ועובדיה? כיצד אפר לוודא כי אמנת השירות שנכתבה בעמל רב, לא תישאר ברמת משפטים גבוהים גבוהים אלא תוטמע הלכה למעשה בקרב כל נותני השירות? איך עוברים מדף שעוצב יפה על ידי גרפיקאי – להתנהגות הלכה למעשה של ציבור גדול של נותני שירות?



אתיקה בשירות לקוחות

למושג אתיקה בשירות ללקוח שתי פנים מקבילות וקשורות זו לזו בצורה מאוד חזקה. האחת עוסקת בשאלת האתיקה הניהולית בתור תרבות ארגונית בארגון והשנייה בודקת האם אתיקה זאת תמצא את ביטויה גם בשירות שמקבל הלקוח.

מאמר זה חושף מעט מהמסתורין הקרוי אתיקה בשירות לקוחות ומאפשר לארגונים וחברות להפנימו בצורה היעילה ביותר.