מאמרים וכתבות

מאמרים

כחלק מהשרותים והפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו אנו משתפים אתכם בידע הנצבר של הצוות שלנו.
כאן תוכלו למצוא מידע שימושי ומאמרים מקצועיים בתחום המשובים והסקרים.
אנו מאמינים שידע זה כח.
המאמרים המובאים פה לפניכם נכתבו במיוחד עבורכם על מנת שהתוצאות שתקבלו עם שימוש נכון במערך משובים וסקרים יוביל אתכם להישגים חדשים.

שירות לקוחות על פי תורת האינטליגנציה רגשית

בתחילת שנות התשעים נחשף העולם לראשונה, על ידי ד"ר דניאל גולמן, למושג חדש: אינטליגנציה רגשית. תחום זה, שהורכב ממספר רב מאוד של ענפים בתוך מדעי ההתנהגות, קבע כי לא די בהיותו של אדם חכם ונבון לצורך הצלחתו בחיים.
מאמר זה יציג את הממשק שבין האינטליגנציה הרגשית לבין השירות שניתן ללקוחות החברה, תוך התמקדות בשאלה כיצד יכול הלקוח עצמו לקבל שירות טוב יותר, על בסיס התנהגותי זה מצד נותני השירות.



מחקרי פילוח לקוחות – על קידמה ויעילות

פילוח לקוחות, הוא תהליך שהחל לצמוח לאט לאט עם השנים. הפילוח נועד בעצם לבדוק ולבדל את שוק הלקוחות הקיים שלנו. הוא מגיע לבדוק העדפות, צרכים, מצבים ומאפיינים שונים של כל קבוצת לקוחות.
הקידמה שהוליד עולם המחשבים מאפשר כיום, לא רק לסקור בצורה יעילה את דעת הקהל, אלא גם לנתח, לפלח ולהגיש ממצאים ודו"חות לאנשי השיווק. בחיפוש אחר שירות מסוג זה, יש למצוא שירות המציע את כל החבילה.



סקרים ומחקרי שוק באמצעות האינטרנט

כיום, השימוש באינטרנט עולה על יותר ממיליארד בני אדם ואחוזי המשתמשים בו הוא עשרה אחוזים מאוכלוסיית העולם. בישראל, אחוז המשתמשים באינטרנט הוא שבעים אחוזים והוא נחשב לאחד מהגבוהים ביותר בעולם.



איך נפיק דו"ח ממצאים ומסקנות ביעילות ובחסכון?

בעבר, ניתוח טפסים משובים או סקרים נעשה על ידי גיוס כוח אדם, שהתבקש לרכז את תוצאות הסקרים, לאגד אותם יחדיו, לספור את התשובות ולסכמן. מתוך זה, היה עליהם להפיק דו"ח שכולל תרשימים, תוצאות באחוזים, חישובים ומסקנות שיוצגו בפני מקבלי ההחלטות ויובילו לשינויים.