מאמרים וכתבות

מאמרים

כחלק מהשרותים והפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו אנו משתפים אתכם בידע הנצבר של הצוות שלנו.
כאן תוכלו למצוא מידע שימושי ומאמרים מקצועיים בתחום המשובים והסקרים.
אנו מאמינים שידע זה כח.
המאמרים המובאים פה לפניכם נכתבו במיוחד עבורכם על מנת שהתוצאות שתקבלו עם שימוש נכון במערך משובים וסקרים יוביל אתכם להישגים חדשים.

לסקר אין רגליים

סקרי שביעות רצון, הם סקרים שנועדו בדרך כלל, לבדוק שביעות רצון של עובדים העובדים בחברה או בארגון בינוני עד גדול. הסקר עוזר לעובדי ההנהלה, לבדוק שביעות רצון לקוח ממוצר או משירות כלשהו.



שימור לקוחות, שימור משאבים, יעילות ותחרות

הערך הכלכלי של לקוח שעבר שימור הוא גדול יותר ממה שאנחנו משערים לעצמנו. שימור לקוח, יכול להוות מקפצה מכירתית ממנה ניתן לשדרג את מעמדו של הלקוח, לחזק את נאמנותו ולצרפו למועדון לקוחות ומכאן להפיכתו ללקוח מרוצה.



משוב אונליין – כוח הפעולה החוזרת

משוב אונליין – כוח הפעולה החוזרת

עולם הפסיכולוגיה, עולם שהתערבב עם עולם השיווק בעידן זה של מכירות אגרסיביות וקפיטליזם חזק. המון חברות פרסום ושיווק ענקיות בכל העולם משתמשות בתוצאות מחקרים התנהגותיים ושוכרות את שירותיהם של פסיכולוגים לצורך הבנה עמוקה יותר של קהל היעד של המוצר אותו הן משווקות…



יתרונות משוב אונליין וסקר אינטרנטי

יתרונות משוב אונליין וסקר אינטרנטי

תארו לעצמכם איש מכירות עם כוחות על-טבעיים. היכולת שלו היא לראות אנשים בצורה שקופה וברורה, ולדעת מיידית מה כל אחד ואחת אוהבת ואוהב עד לפרט הקטן ביותר.
שימוש בכלי כמו משוב אונליין הופך אתכם לאנשי-מכירות חריפים, ואת האתר שלכם למכונת מכירות משומנת…