פתרונות

פתרונות מקיפים לניהול סקרים ומשובים דיגיטליים


משובים דיגיטליים

משוב דיגיטלי יאפשר לכם לשלוח טופס משוב לתיבת הדוא"ל של הלקוח  בסמוך לקבלת שירות או רכישת מוצר. היתרון הגדול של משוב מסוג זה הוא בכך שהוא מאפשר לכם לקבל תמונת מצב עדכנית ורלוונטית באופן שוטף וקבוע.

​זהו המשוב השכיח ביותר והיעיל ביותר לשמירה על קשר של העסק עם לקוחותיו.

משוב שירות תמיכה לדוגמה

 

סקרים דיגיטליים

לביצוע סקרי שביעות רצון כמותיים וסקרי שוק כמותיים מקיפים.

כיום, השימוש באינטרנט עולה על יותר ממיליארד בני אדם. סקרים ומחקרי שוק, התבצעו בעבר באמצעות דיוור או באמצעות נציג שהתקשר ללקוחות בשעות הערב.

הקדמה הדיגיטלית הובילה לפתרון יעיל וקל, המגיע לנסקרים באמצעות הרשת. המנגנון האינטרנטי הידידותי שאינו פולשני ומטריד, החליף את הסוקר שעבד בחברה ומכאן גם חסך בכוח אדם, במשאבים ובהרבה מאד מפחי נפש.

סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמה

 

טפסים מקוונים

יצירת טפסים דיגיטליים חכמים הניתנים לניתוח ופילוח נתוני לקוחות ונתונים.​

ניהול טפסים באמצעות המערכת מאפשר את הפצתם במגוון אמצעים ובמגוון מדיות.

ביניהם: הפצה באמצעות המערכת, הפצה באמצעות תיבת הדוא"ל או מערכת דיוור, הפצה באתר או בעמוד הפייסבוק ועוד.

טופס אישור השתתפות בהשתלמות \ כנס

שירותי מערכת:

מערכת הסקרים שלנו מאפשרת יצירה, הפצה, איסוף וניתוח טפסים דיגיטליים.

לעמוד תכונות המערכת

1. יצירת שאלונים \ טפסים

מחולל הטפסים שלנו ידידותי ונוח לשימוש באמצעותו ניתן ליצור כל טופס שתרצו בזמן קצר וביעילות. תוכלו לאפיין את הטופס ויזואלית ולשלב את נראות המותג שלכם בטופס. תוכלו ליצור שאלונים עם מגוון סוגי שאלות, שאלונים אנונימיים ועוד מגוון רחב של תכונות במערכת

ניתן לצפות בדוגמאות משוביםסקרים, וטפסים שהורכבו באמצעות המערכת.

לסרטון הדרכה ליצירת טופס במערכת

2. הפצת שאלונים \ טפסים

ניהול טפסים באמצעות המערכת מאפשר את הפצתם במגוון אמצעים ובמגוון מדיות.

ביניהם: הפצה באמצעות המערכת, הפצה באמצעות תיבת הדוא"ל או מערכת דיוור, הפצה באתר או בעמוד הפייסבוק ועוד…

לעמוד אמצעי ההפצה

3. איסוף וניתוח הנתונים

מערכת iFeedback מרכזת את הנתונים המתקבלים באופן אוטומטי  7\24 ומאפשרת למנוי גישה נוחה ומאובטחת  אליהם. הנתונים המתקבלים במערכת ניתנים לצפייה וניתוח מתקדמים, המיוצגים במערכת בתצוגה גרפית, ובהפקת דוחו"ת אקסל מתקדמים.

באמצעות הנתונים והדוח"ות יכול כל עסק ללמוד ולהפיק מידע איכותי ועדכני על רמת שביעות רצון הלקוחות, הסטודנטים, העובדים ועוד.

לסרטון הדרכה בשימוש בכלי הניתוח של המערכת

שירותים מקצועיים

בנוסף למגוון הפתרונות הטכנולוגים בתחום הסקרים, אנו מספקים את כל השירותים המקצועיים הנלווים באמצעות צוות מומחים בתחום המחקר, הסטטיסטיקה והשיווק.

בין השירותים המקצועיים: ייעוץ וליווי מקצועי בהרכבת השאלון, הפקת דו"ח ממצאים ומסקנות מקיף, ועיצוב הטופס.

שירותים מקצועיים  אלו מהווים נדבך חשוב במיקסום התועלת מהשירות.

השירותים המקצועיים שלנו, משמשים מוצר משלים באמצעותם תוכלו לרכוש כלים חשובים בהכרת קהל היעד, ובמיקוד האסטרטגי שלכם.

למידע נוסף אודות השירותים המקצועיים שלנו

בין הפתרונות שלקוחותינו עושים בהם שימוש שוטף:

-   משובי שירות ותמיכה מבוססי קבלת שירות או רכישת מוצר

-   סקרי שביעות רצון תקופתיים, לבחינת רמת שביעות רצון הלקוחות

-   משוב שביעות רצון מהשתלמויות וקורסים

-   סקרי שביעות רצון לחברות תו תקן ISO 9001

-   טפסי משוב על כנס, השתלמות מקצועית או אירוע

-   טופס אישור השתתפות באירועים

-   טפסי מעקב על ביצועים

—————————————————————

את כל סוגי הסקרים והטפסים ניתן להפיץ במגוון אמצעי הפצה Online ו- Offline

באמצעות המערכת וניתן ליצור כל סקר \ טופס דיגיטלי בזמן קצר

למידע נוסף אודות המערכת


פתרונות מקיפים משובים וסקרים דיגיטלים


משוב מיידי – מבוסס אירוע

משוב מיידי הינו משוב שנשלח ללקוח בסמוך לקבלת שרות או רכישת מוצר.

זהו המשוב השכיח ביותר והיעיל ביותר לשמירה על קשר של העסק עם לקוחותיו

המיידיות הינה יתרון בולט של מערכת מישוב דיגיטלית , ומאפשרת תגובה מהירה של העסק לצרכי הלקוחות.
משוב פנים ארגוני נועד לעסק בעל עובדים שנמצאים בקשר יומיומי עם הלקוחות.
ביכולתם של העובדים להציג את דעתם על הצרכים השונים של הלקוחות איתם הם באים במגע, ובאמצעות המשוב להעביר אותה לצוות המנהל.

משוב פנים ארגוני
כמו כן יכול משוב מסוג זה ללמד את העסק על רמת שביעות רצון העובדים ממקום עבודתם ומתפקוד העסק.
דעתו של עובד אחד יכולה לשקף דעה של הרבה לקוחות.
העובד (נציג השרות או המכירה) הוא החוליה המקשרת בין העסק ללקוח.

דיוור אלקטרוני ממוקד
הכלים במערכת מאפשרים דיוור אלקטרוני ללקוחות.
המערכת מכילה את כתובות הדוא”ל של הלקוחות שלכם. באמצעות נתוני הלקוחות ניתן ליצור רשימות שליחה לקהל יעד מפולח (למשל: לקוחות עסקיים \ משפחות).
באמצעות מערכת הדיוור ניתן להגיע לכמות גדולה של אנשים ללא הגבלת אזור גיאוגרפי או זמן ובעלות נמוכה, ולהודיע ולפרסם על דברים אשר עשויים לעניין אותם.

טפסים מקוונים
באמצעות המערכת ניתן ליצור מגוון טפסים דיגיטליים לצרכים שונים.
לדוגמא – הרשמה לאירוע \ כנס, איסוף פרטי לקוחות, טופס גיוס עובדים, טפסי הזמנת עבודה, טופס אישור הגעה.
שימוש בפתרון הטפסים המקוונים חוסך זמן וכסף, חוסך במשאבי כח-אדם וניירת משרדית. יצירת טופס באמצעות מחולל הטפסים במערכת אורך זמן קצר, המאפשר לערוך את התכנים באופן דינאמי בכל עת, ולשלב בתוכם אמצעי פרסום ושיווק נוספים.

 

 

באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת לסקרי דעת קהל, משובים וטפסים, ניתן לתשאל את הלקוח ולאחר מכן, לקבל ניתוח כולל של שביעות רצון הלקוחות. זאת הדרך היעילה והמתקדמת ביותר להפקת לקחים ושיפור השירות או המוצר.

בעלי עסקים שאינם נוכחים דרך קבע בארגון, יוכלו לקבל בכל זמן שירצו לפי כל חתך שיגדירו, תמונה כוללת של התנהלות הארגון או העסק, מידת שביעות רצון הלקוחות ומשובים בכל נושא שירצו לבדוק או לסקור. בדיקת תפקוד העסק על ידי מערכת iFeedback  היא מהיעילות, המתקדמות והחסכניות בזמן וכסף.

גם מנהלי רשתות אשר רוצים לסקר עמידה ביעדים של סניפים הפזורים ברחבי הארץ, יוכלו ליהנות ממערכת iFeedback  שתסקור ותנתח: עמידה ביעדים, שביעות רצון לקוח בכל סניף, ומכירות הסניף בכל חתך זמן שנגדיר.

גם לעסקים העוסקים בממכר ושרות בפריסה קטנה יותר, מערכת iFeedback  מתאימה. בעזרת המערכת הסוקרת ומנתחת את שביעות רצון הלקוחות, ניתן להגדיל את קהל הלקוחות על ידי שיפור השירות והמוצר והנכונות לסקר ולקבל את חוות דעתם של הלקוחות גם אם אינם גדולים מאד.

המאבק על חיבתו של הלקוח בעולם של עסקים נותני שרות, הוא מאבק קשה ותחרותי. מערכת iFeedback תשמש כיד ימינכם בכל הנוגע לשיפור השירות ולשביעות רצון כוללת בארגון ומחוצה לו.

לארגונים ועסקים עם מספר רב של עובדים חשוב לשמור על צוות עובדים מרוצה. עובד המעניק שירות או מוצר עם חיוך, הוא עובד שיקדם את חברתכם בכל רגע נתון. לכם כמנהלים, בוודאי חשוב לדעת את רמת שביעות רצון העובדים בכל זמן שתגדירו. לכן, מערכת הסקרים הטפסים והמשובים של iFeedback עושה זאת בשבילכם.