iFeedback

אודות המערכת

iFeedback היא ללא ספק הפתרון המתקדם ביותר לניהול עצמאי של מערך משובים סקרים וטפסים דיגיטליים בישראל.

מערכת משובים סקרים וטפסים מקוונים

המערכת מאפשרת להקים מערך מדידה ובקרה מתמשך על רמת השירות הניתן ללקוחות בכל ערוץ בו הארגון פועל.

אנו מספקים ללקוחותינו מגוון גדול של פתרונות יצירתיים לצרכים השונים בתחום, ומתאימים ללקוחותינו את הפתרון המתאים ביותר לכל מטרה.

iFeedback היא מערכת סקרים אינטרנטית כחול-לבן.

המערכת מספקת לבעלי עסקים וארגונים, פתרון יעיל, חסכני ומתקדם לניהול מערך משובים וסקרים דיגיטליים.

המערכת פשוטה לתפעול, מהירה בניתוח נתונים, ידידותית למשתמש, וחשוב מכל – נמצאת שם לעזור לכם לתחזק את מערכת היחסים עם הלקוח על ידי סקרים חכמים, פנים וחוץ ארגוניים.

לצפייה בסרטון הדרכה ליצירת טופס במערכת

בעולם תחרותי, בו חוות דעת הלקוח היא החשובה מכל, כל ארגון או עסק מעוניין לייצר לקוחות מרוצים וחוזרים. לכל מנהל ארגון, קיים הצורך לדעת מה הלקוח חושב על בית העסק או המוצר, באמצעות משובים או סקרי דעת קהל.

iFeedback היא מערכת סקרים אינטרנטית שמגיעה לסייע לכם בהשארת הלקוח מרוצה, לקוח חוזר ולקוח קרוב יותר אליכם. ניהול הסקרים, המשובים והטפסים הפנים והחוץ ארגוניים, יתחזקו את מערכת היחסים עם הלקוח ביעילות, חיסכון בזמן ובכסף – וזאת, בצורה ידידותיות למשתמש.

הסקרים של מערכת  iFeedback  נשלחים באופן אוטומאטי ללקוח, החל מרגע שסיים לקבל את השירות מעסקכם,  או בכל זמן שתבחרו. הסקרים קלים למילוי ונוחים להפעלה.

התנסו בסקר לדוגמא ותיווכחו עד כמה השאלון והמערכת יעילים.

המערכת מנתחת את תוצאות הסקר או השאלון שנעשה, ומגישה את התוצאות למשתמש כאסיסטנטית מושלמת. החיסכון בזמן, כסף וניירת, הוא אחד מהמאפיינים הבולטים של מערכת iFeedback.

צפו בניתוח תוצאות סקרים ותיווכחו בבהירות ומקצועיות הניתוח שהמערכת מספקת.

כמערכת – iFeedback הינה מוצר מדף באיכות גבוהה, החוסך לארגונים ולעסקים זמן פיתוח והשקעה כספית מיותרת, בכך שאנו מספקים לו את הפתרון לו הוא שואף בזמן קצר ובעלויות שחוסכות זמן וכסף.

יעילות המערכת והתוצאות המתקבלות באמצעותה יוצרות לנו לקוחות מרוצים הלומדים לעשות שימוש מירבי ביכולות המערכת לצרכים שונים.

אנו ממשיכים להשקיע משאבים רבים בהמשך פיתוח המערכת, והתאמתה לצרכים נוספים ע"פ דרישה וצורך הלקוחות.

אנו מסתכלים קדימה ורואים איך בעתיד הקרוב יוכל כל עסק ליישם את המערכת בניהול העסק ושמירה על "קו פתוח" עם לקוחותיו.

אחוז התגובה הממוצע לו זוכים לקוחותינו עומד על כ- 30% בהתאמה לנאמנות הלקוחות ולאופי הטופס.

אנו יודעים שזהו אחוז משביע רצון בהחלט וגבוה לעומת פתרונות אחרים שלקוחותינו נהגו להשתמש בהם עד כה.

זהו כלי איכותי ויעיל לכל ארגון ולכל עסק המעוניין לשפר את השרות או המוצר שלו ומקיים קשרים עם לקוחותיו באמצעות האינטרנט.

לעמוד תכונות המערכת

בעזרת מערכת המשובים כל ארגון וכל עסק יכול ללמוד את רמת הדרישות הציפיות וכן מדדים לשיפור רמת השרות או המוצר.

העסק יוכל ליהנות מאינפורמציה איכותית לשאלה כיצד הייתה חווית השרות או המוצר ולצפות בתמונה כללית ומלמדת היכן יוכל לשפר את עצמו ובכך להגדיל את חוג הלקוחות \ המכירות של בית העסק.

המערכת  מאפשרת לך לדעת, לנתח, לרכז ולנהל את המידע הזה ולפעול בהתאם.

ריכוז המשובים על הרשת מאפשרת גישה זמינה ונוחה לתכנים המופיעים בהם.

בעסקים בעלי מחלקות פנימיות ורשתות, יכולה iFeedback לשמש ככלי עבור מנהלי המחלקה או הרשת כדי ללמוד על רמת השירות של נציגי הארגון, איכות המוצרים שהוא מציע ורמת שביעות הרצון בקרב לקוחותיו.

רשתות וארגונים בעלי מספר סניפים או מחלקות יכולים לעשות שימוש ב-iFeedback כחלק מהפיקוח על רמת השירות בסניפים ועמידתם של הסניפים \ מחלקות בסטנדרטים אותם הגדירו.

ממשק המערכת פשוט וידידותי, ללקוח ולמנהל המשוב כאחד.

מילוי המשוב פשוט ואינו דורש זמן רב.

העיצוב והטכנולוגיה מאפשרים מתן משוב מחויך במינימום השקעה ובהתאמה ויזואלית לכל ארגון ולכל עסק על פי אופיו ומיתוגו.

המערכת מאובטחת והגישה אליה נעשית על ידי הזנת שם משתמש וסיסמא וע"פ הרשאות.

בעזרת המערכת תוכלו לספק מענה מהיר לכל לקוח, לכל עובד, ולכל תקלה בכל עסק.

המידע הנאסף במהלך הבקרה מאפשר למנהלים בדרגים שונים בארגון לקבל מידע מהיר ומדיד אודות הטמעת תהליכים תפעוליים, כגון הטמעת מבצעים ויכולות מכירה, זאת בנוסף לתהליכים המנותחים על פי מימדים איכותיים, כמו איכות השירות ויוזמה שיווקית של עובדים. באמצעות הבקרה ניתן לזהות מגמות שונות על ציר הזמן, ובמקביל לספק משוב מהיר ומיידי לעובדי הארגון אודות ההישגים שלהם. המידע הנאסף מנותח ומאפשר זיהוי נקודות שכדאי לשמר, כמו גם נקודות שכדאי לשפר בנקודות השירות והמכירה.

התנסו גם אתם במערכת ותיווכחו שהמשוב שלנו חוזר!

לצפייה במשובים לדוגמא