iFeedback

תרומת המערכת לעסק

לכל ארגון ולכל עסק כדאי לדעת מה חושבים עליו.

כיום, השימוש באינטרנט עולה על יותר ממיליארד בני אדם. סקרים ומחקרי שוק, התבצעו בעבר באמצעות דיוור או באמצעות נציג שהתקשר ללקוחות בשעות הערב.
הקדמה האינטרנטית הובילה לפתרון יעיל וקל, המגיע לנסקרים באמצעות הרשת. המנגנון האינטרנטי הידידותי שאינו פולשני ומטריד, החליף את הסוקר שעבד בחברה ומכאן גם חסך בכוח אדם, במשאבים ובהרבה מאד מפחי נפש.

עם iFeedback תוכלו לבסס תקשורת ארוכת טווח וכנה עם הלקוחות ולשמור איתם על קשר רציף.
iFeedback תהווה יתרון לעסק שלך בהכרת קהל היעד אל מול המתחרים בתחום.
iFeedback מאפשרת לך לשלב תכנים שיווקיים ופרסומיים בגוף המשוב ומוסיפה נדבך חשוב בכל הקשור לקשרי לקוחות.

תרומת מערכת iFeedback לעסק, לארגון ולשיפור המוצר או השירות

לכל ארגון ולכל עסק כדאי לדעת מה חושבים עליו. לשם כך הוקמה מערכת  iFeedback  בעזרתה תוכלו לבסס תקשורת ארוכת טווח וכנה עם הלקוחות ולשמור איתם על קשר רציף.

iFeedback תהווה יתרון לעסק שלך בהכרת קהל היעד והלקוחות הקיימים אל מול המתחרים בתחום.

מערכת iFeedback  מאפשרת לך לשלב תכנים שיווקיים ופרסומיים בגוף המשוב ומוסיפה נדבך חשוב בכל הקשור לקשרי לקוחות.

בעזרת המערכת יוכלו הלקוחות שלך לקבל שאלון דרך כתובת הדואר האלקטרוני שלו ולמלא סקר אינטראקטיבי בסמוך לזמן קבלת השרות או קניית המוצר. הלקוח יוכל לספר ולהביע דעה אודות חוויותיו.

מן הצד השני –  יוכל הארגון או העסק ליהנות מאינפורמציה איכותית לשאלה כיצד הייתה חווית השרות או המוצר ולצפות בתמונה כוללת. המערכת מלמדת היכן ניתן לשפר ולהגדיל את חוג הלקוחות \ המכירות של בית העסק.

על הזמינות, העיצוב והטכנולוגיה של מערכת משובים וסקרים אינטרנטית  iFeedback

העיצוב של iFeedback, כמו גם הטכנולוגיה המוטמעת בו, מאפשרים קבלת משוב אמיתי, מפורט, מחויך, במינימום טרדה ללקוח, ובהתאמה ויזואלית לכל עסק.

המערכת מאפשרת לך הזדמנות נהדרת להודות ללקוחות על שיתוף הפעולה, להציע לו מבצעים, הנחות, שירותים ומוצרים נוספים. את המשובים ניתן לפרסם באתר הבית של העסק ולהפנות אליהם לקוחות פוטנציאליים.

מידע זמין ומקיף אודות האופן שבו תופס הלקוח את הארגון או העסק, מסייע לחוש את הסביבה בה נמצאים ופועלים מוצריו: להעריך חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות. וכמובן לסייע למקבלי החלטות בארגון או בעסק, בקבלת החלטות מושכלות.

איסוף נתונים על ידי סקרי דעת קהל של מערכת iFeedback  עוזרת לשינוי חוות דעת הלקוח במקרה של חוות דעת שלילית.

לצערנו, כבר הוכח שחוויות שליליות נחרטות בזיכרוננו לטווח ארוך יותר מזיכרונות של חוויה חיובית. אמנם תכונה זו אנושית, לזכור את הרע (מנגנון ההגנה מובנה) יותר מהטוב – לכן, כדאי להקפיד על שירות מעולה ויוצא דופן, שישאיר זיכרון נעים וארוך יותר. את הצורך בשיפור השירות, מה לשפר וכיצד, נבין באמצעות עריכת סקר מתקדם שרק מערכת iFeedback יכולה לספק.

חווית הלקוח דורשת שיפור מתמיד, מה שריגש אתמול יהפוך שגרתי למחרת.

בעזרת המערכת יוכלו הלקוחות של לקבל משוב דרך כתובת הדואר האלקטרוני שלו, ולמלא טופס משוב אינטראקטיבי בסמוך לזמן קבלת השרות או קניית המוצר לספר ולהביע דעה אודות חוויותיו, ומן הצד השני יוכל הארגון או העסק ליהנות מאינפורמציה איכותית לשאלה כיצד הייתה חווית השרות או המוצר ולצפות בתמונה כללית ומלמדת היכן יניתן לשפר ולהגדיל את חוג הלקוחות \ המכירות של בית העסק.
העיצוב של iFeedback , כמו גם הטכנולוגיה המוטמעת בו,
מאפשרים קבלת משוב אמיתי, מפורט, מחויך,
במינימום טרדה ללקוח, ובהתאמה ויזואלית לכל עסק.
זוהי הזדמנות נהדרת להודות ללקוחות על שיתוף הפעולה, ולהציע לו מבצעים, הנחות שירותים ומוצרים נוספים.

מידע זמין ומקיף אודות האופן שבו תופס הלקוח את הארגון או העסק , מסייע לחוש את הסביבה בה נמצאים ופועלים מוצריו, להעריך חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות ולסייע למקבלי החלטות בארגון או בעסק בקבלת החלטות מושכלות.
איסוף משוב מלקוחות הוא הליך שגרתי בארגונים ובעסקים רבים.
כבר הוכח שחוויות שליליות נחרטות בזיכרוננו לטווח ארוך יותר אשר כל פעולה חיובית. מצער לגלות שהפער אינו מצטמצם. אמנם זו תכונה אנושית לזכור את הרע (מנגנון ההגנה מובנה) יותר מהטוב, יחד עם זאת, כשהשירות יהיה יוצא דופן, הזיכרון יהיה ארוך יותר, חווית הלקוח דורשת שיפור מתמיד, מה שריגש אתמול יהפוך שגרתי למחרת.
את המשובים ניתן לפרסם במגוון אמצעי הפצה  ולהפנות אליהם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים.